مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

لیست کیت لوازم آرایشی مورد نیاز برای خانمها

دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۲۲ ب.ظ

همه احساس اولین لباس آرایش را دوست دارند !! ما در اینجا در فرندز می دانیم که این می تواند سرمایه گذاری خوبی باشد ، هم در وقت و هم در هزینه ، بنابراین قبل از شروع پر کردن سبدهای خرید خود ، نگاهی به همه موارد ضروری می اندازیم. هدف از Frends Beauty این است که شما را دقیقاً همان چیزی را بدست آورید که برای هر قیمت لازم دارید!

برای آرایش شما برای ادامه کار به موارد زیر احتیاج دارید!

آغازگر پوست و چشم
برای به حداقل رساندن منافذ پوست ، جلوگیری از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم و کمک به آرایش برای ثابت ماندن.
s1705326 قهرمان اصلی 300
Primer Aqua Glow Perfecting Primer Stila را با قیمت 28.00 دلار برای صورت خود امتحان کنید

کرم روشن کننده پوست بایومارین

پالت پایه و کانسیلر
یک ضرورت مطلق ، محدوده ای از رنگ روشن تا تیره پوست. بیشتر پالت های پایه و کانسیلر کرم هستند. این نوع پوشش کاملی از آرایش ، مناسب برای فیلم ، سرمقاله و برخی از وقایع خاص است. اگر ترجیح می دهید از پایه های مایع روی مشتری خود استفاده کنید ، حداقل با 3 سایه شروع کنید ، (یک عاج با رنگ خنثی ، یک برنزه با رنگ متوسط ​​و یک سایه فوق العاده عمیق) مطابقت برای مشتریان خود. رنگ پوست به عنوان گرم یا مایل به قرمز طبقه بندی می شود. چهره های گرم رنگ زرد بیشتری دارند ، در حالی که رنگ های صورتی رنگ بیشتر صورتی هستند. چهره افراد گرم است ، بنابراین هنگام خرید اولین کیت خود را از سایه های مایل به قرمز دور کنید.
11 پالت 11
RCMA Kehoe Palette # 11 را با قیمت 72.00 دلار امتحان کنید

پالت کانتورینگ

Untitled design 50
شما می خواهید در یک پالت با چندین سایه رنگ مختلف سرمایه گذاری کنید. برای کانتور ، حداقل سه سایه قهوه ای مات می خواهید ، یکی برای پوست روشن ، دیگری برای پوست متوسط ​​و دیگری برای پوست تیره. برای گزینه های برجسته خود ، Frends دو گزینه مات با رنگ خنثی / گرم را توصیه می کند ، یکی روشن / متوسط ​​و دیگری متوسط ​​/ تاریک و دیگری هایلایت براق. این پالت های کانتور / هایلایت ، هر نوع ترجیح شما باشد ، می توانند پودر یا کرم باشند!
طرح بدون عنوان 50

پنج راز جوانی پوست را بشناسید

سایه چشم
همه سایه چشم را دوست دارند! برای یک کیت ابتدایی ، شما می خواهید یک پالت رنگی مات با اکثریت رنگهای خنثی به همراه چند سایه روشن و یک زن و شوک در هم آمیخته داشته باشید.
viseart palette vpe01 575x575
پالت سایه چشم مات شگفت انگیز Viseart 01 را با قیمت 80.00 دلار امتحان کنید

یک پالت رژ لب اساسی
شما می خواهید یک پالت با تعداد زیادی قرمز ، مرجان ، صورتی و برهنه انتخاب کنید. مجموعه ای از رنگ های مات و شفاف بهترین است. یک پالت همچنین به شما امکان می دهد چندین رنگ مختلف را به راحتی با هم مخلوط کنید تا سایه ای مناسب برای مشتری خود انتخاب کنید. اگر عاشق مارک خاصی از رژ لب هستید که به صورت پالت عرضه نمی شود ، در نظر بگیرید که آن را در یک پالت Vueset قرار دهید. دوستان همچنین توصیه می کنند که برای کمی درخشش ، و همچنین کرم مرطوب کننده لب در مردان ، براق و شفاف باشد. (شما هرگز نمی دانید چه زمانی این کار مفید خواهد بود!)
لب 1
Viseart 01 Lip Palette Muse Nude را با قیمت 80.00 دلار امتحان کنید

یک کیت لوازم آرایشی عالی

brow pro palette
دامنه رنگ شما باید از رنگ روشن تا قهوه ای عمیق و شاید سیاه باشد. می توانید چند سایه مختلف را در مداد یا کرم جمع کنید و یا می توانید یک پالت پودر انتخاب کنید. داشتن چند سایه ابرو برای مطابقت کامل با ابروهای نادر مشتری بسیار ضروری است و انواع مختلف محصولات به شما امکان ایجاد ظاهر متفاوت ابرو را می دهد. (به عنوان مثال: علاوه بر پودر ، باید چند مداد یا کرم نیز داشته باشید ، فقط در صورتی که مشتری شما به یک ابرو کامل کشیده شده احتیاج داشته باشد ؛ پودر به ایجاد ابرو جدید کمک نمی کند ، اما فقط به شما امکان می دهد که پرزهای کمی را پر کنید. )
brows pro palette
پالت ابرو آناستازیا بورلی هیلز را با قیمت 88.00 دلار امتحان کنید

خط چشم و خط لب

8d31a9f7ec2f67bb4ff49b51627d1f83
ضروریات مطلق! آسترهای مایع ، ژل ، مداد یا کیک همه کار می کنند. دریابید که از چه رسانه ای برای استفاده راحت ترید و مطمئن شوید که حداقل یک رنگ مشکی و یک قهوه ای دارید. اگر در حال سرگرم کردن هستید ، ممکن است رنگ پاپ را پرتاب کنید!
8d31a9f7ec2f67bb4ff49b51627d1f83
ژل خط چشم INGLOT AMC را با قیمت 13.00 دلار امتحان کنید

پودر تنظیم

p 550x550 1

پودر برای تنظیم هر ظاهری ضروری است! فونداسیون چسبناک خواهد بود و اگر از رژگونه های پودری ، هایلایت و کانتور استفاده می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که قبل از استفاده از پودر ، پایه را تنظیم کنید ، در غیر این صورت به صورت می چسبند و مخلوط نمی شوند. ما در Frends ترجیح می دهیم پودر شل و یک پودر پودر برای تنظیم چهره مشتریان خود باشد زیرا شما قادر هستید مقدار زیادی محصول را به صورت خود برسانید ، که برای تنظیم پایه های کرم سنگین ضروری است. اگرچه ، در صورت تمایل می توانید از پودر فشرده و برس استفاده کنید. همچنین ، مطمئن شوید که از Setting Powder استفاده می کنید و از Finishing Powder استفاده نمی کنید. Setting Powder برای تنظیم فونداسیون و اطمینان از اینکه پوست زیر پایه چسبناک نیست ، طراحی شده است. Finishing Powder برای خاتمه بخشیدن به آرایش طراحی شده است پس از آنکه قبلا با پودر پودر ، رژگونه و کانتور شده است. پودر فینشینگ با برس کرکی یا فن دار استفاده می شود و لایه ای بسیار سبک در سطح صورت کشیده می شود تا از خطوط و چین و چروک ها کاسته شود. مقدار کمی همه آنچه را که شما نیاز دارید است. همه ما آن عکسهای فرش قرمز دختران را دیده ایم که دور چشمهایشان حلقه های سفید دارد. این به این دلیل است که هنرمند گریم آنها به جای پودر کردن ، از پودرهای تمام کننده برای ایجاد پایه و اساس استفاده کرده است.

سرم ویتامین سی لافارر

  • نگین فیروزی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی