مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

مای بیوتی

وبلاگ مطالب خاص آرایشی بهداشتی بانوان

آرایش چشم دودی

پنجشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۹، ۰۵:۰۰ ب.ظ

چشمان شما انعکاسی از روحیه شماست و وقتی صحبت از آرایش چشم عروس شما می شود ، مطمئناً چیزی وجود ندارد که بتواند از جذابیت یک چشم دودی جذاب و جذاب عبور کند.

آرایش چشم دودی برای مدتی طولانی مد بوده است ، اما به نظر می رسد عروس ها فقط در مورد آن احمقانه تر می شوند. با توجه به اینکه چقدر جسورانه و با شکوه به زیبایی مقاومت می کنند ، چشم های دودی برای بسیاری از عروس ها به گزینه ای عادی تبدیل شده است. خواه از آن مهندی ، کوکتل ، گلدان یا عروسی باشد ، ما عروسانی را دیده ایم که تقریباً در همه جشن های عروسی خود را برای دود شدن چشم های دودی در رنگ های سیاه ، طلایی ، مات و براق متقاعد می کنند. چرا که نه! این یک روند آرایش روشن است که تقریباً با هر نوع لباس مناسب است. در حقیقت ، هنگامی که با لب های قرمز خون یا برهنه های صورتی ریز همراه است ، آرایش چشم اسموکی uber-chic ، شکوه عروس شما را با چند برابر افزایش می دهد و شما را به ستاره نهایی شب تبدیل می کند. از این رو برای شما مهم است که تمام توجه خود را به این سبک آرایش خشمگین توجه کنید و آن را حداقل در یکی از ظاهر آرایش عروس جذاب خود قرار دهید.

از این رو ، برای الهام بخشیدن به شما ، ما این وبلاگ را سرپرستی کردیم و نگاههای ناصافانه ای از عروس های واقعی مورد علاقه خود را که آرایش کلاسیک چشم دودی را از بین بردند و ما را از پا در آوردند ، ارائه دادیم! نگاه آنها را بررسی کنید و برخی نشانه ها را بگیرید. بعد از اینکه از این زیبایی ها چشم پوشی کردید ، ما یک آموزش گام به گام و محصولات مورد نیاز برای انجام آرایش کلاسیک چشم دودی را لیست کرده ایم!

عروس های واقعی که از آرایش چشم Glam Smokey استفاده می کنند
آرایش چشم صورتی دودی و براق همراه با سکته ضخیم خط چشم و لب های گلگون

منبع Neetu Josh Art Co.

آرایش چشم دودی مات این عروس با ابروهای کاملاً برجسته ، لب های برهنه و صورت تمیز مناسب عروسی یک روزه است

آرایش توسط Doll You Up توسط S ، بمبئی

چشم های دودی و لب های روشن یک ترکیب عالی را ایجاد می کنند!

منبع Pink Me Up نوشته سونیا ناگراث

چشم های دودی طلای مات کلاسیک با لب های قرمز و گونه های گلگون

منبع شهید نار

  • نگین فیروزی فر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی